13 Kasım 2016 Pazar

Bir Baba Hindu Full İzle

Bir baba hindu komedi konusunda sizleri oldukça güldürecek olan bu film kışın vizyona girip sizler ile birlikte olacak. Bir Baba Hindu izle Bak piyanonun üstünde bir parmak toz var hemen temizle onları. Vallahi yıldım be ben bu evin hizmetçisiyim. Evet uşak haklı. Sonuçta sanatçı ruhu var kırılgandır. Tamam panik yok halledeceğiz bu işi. Bu panik ile gelmiş değil mi. Tam o sırada Ayşen'in  paniğini alacaz. Ya Kenan bey ne oluyor yaa. Faruk beyden 3 gün izin istedim bugün 30. gün.

Bir Baba Hindu Full İzle




 Bu akşam besteyi teslim etmezsek hepimiz öleceğiz. Demin öyle demiyordun. Ben ekmeğimin peşindeyim. Kapı kapalıydı bizdi omuzla açtık. Bir Baba Hindu full izle Bizden istenilen parçayı hazırlanılamıyormuş. Abi ne yapıyorsun ya. Eğer beste hazır olmazsa sonunuz böyle olacak. Nerede bu Ali, kesin ona beste yaptırmamız lazım. Ne oluyor ali ya senin beşte yapman lazım. Lütfen huyuna gidinde beste yapsın. Bana hiç bir şey söylemeyin Ya sana ne diyelim Mahmut mu diyelim. Beste yapamıyorum ki hiç ilham gelmiyor vallahi.

Komedi Filmleri



Hele Şükür Doktor geldi. Buyrun doktor bey hastamız burada hemen bakında onun hemen beste yapması lazım. Sizi küçük kadın. Ali bey bana küçük bir la verin. Hadi ya bu hastalık 5 milyonda bir görülür. Yalnız beni atamazsınız ben doktorum. Ben Zeynep unutamıyorum beki şu an Bursa'da olsam Zeynep'i hatırlar belkide ilham gelirdi. Vallahi ilham geliyor gibi şu gelen martıya keşke simit verebilsem. Adam biraz daha küçülür ise babasındaki vitamin kadar olacak.

Bir Baba Hindu İzle



Hayır olmuyor yapamıyorum Zeynep'i unutamıyorum, gidin buradan beni yalnız bırakın ki ilham gelsin. Şöyle ne gerekiyorsa yapalım ilham gelmesi için. Şöyle ne istiyorsan yapalım. Eğer Zeynep burada olsaydı ilham gelirdi o zaman. Ali sevgilim, aşkıtom ne yapıyorsun? Hadi çok kısa zamanımız kaldı. Hemen bir şeyler yapmamız lazım. Bakın sizlere beste yaptım sıcak, sıcak. Korkut al şunu götür. Ali sakın bozma devam et başarabilirsin. Bütün ümidimiz sana bağlı. Zeynep, Ali ben yokken hastalığa yakalanmışım. O beni değil ben onu terk ettim. Merhaba yeniden biz geldik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder